WIADOMOŚCI

Pirelli wdroży nową hyper-miękką oponę na sezon 2018
Pirelli wdroży nową hyper-miękką oponę na sezon 2018
Firma Pirelli zgodnie z oczekiwaniami w przyszłym roku poszerzy gamę dostępnych dla ekip mieszanek opon P Zero o nową, najbardziej miękką oponę, która głównie znajdzie zastosowanie w kwalifikacjach.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Po niedzielnym wyścigu na torze Interlagos Pirelli za pośrednictwem Twittera uruchomiło ankietę dla fanów, która zdradziła, że nowa opona zostanie oznaczona kolorem różowym.

W ankiecie Pirelli pyta fanów o wybór nazwy dla nowej mieszanki a do wyboru są trzy odpowiedzi: mega-miękką, ekstremalnie-miękka lub hyper-miękka.



Nowe opony nie będą pierwszymi z różowym oznaczeniem na profilu, gdyż nie tak dawno w Stanach Zjednoczonych Pirelli, biorąc udział w akcji charytatywnej mającej na celu walkę z rakiem piersi, zaprezentowało opony ultra-miękkie oznaczone właśnie takim kolorem.

W tym tygodniu na torze Interlagos Stoffel Vandoorne oraz Lando Norris z McLarena zakończą testy rozwojowe nowych opon Pirelli na sezon 2018, a wszystkie zespoły otrzymają możliwość sprawdzenia nowych mieszanek podczas testów po finałowym wyścigu sezonu w Abu Zabi, na których z dużym prawdopodobieństwem pojawi się także Robert Kubica.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

10 KOMENTARZY
avatar
Klepi

12.11.2017 21:53

0

A twarde opony wogole jeszcze beda?


avatar
RB2017

12.11.2017 21:55

0

@1 A na co to komu xD za dwa lata pewnie SUPER HYPER MEGA ULTRA SOFT będzie


avatar
Klepi

12.11.2017 21:56

0

Niewykluczone xd Co rok dają nowa miękka a twardej już nikt nie uzywa


avatar
Klepi

12.11.2017 22:01

0

Za niedługo skończą im się przedrostki i będą musieli nazwać oponę w ch*j miękka :)


avatar
XandrasPL

12.11.2017 22:02

0

a nie jakoś osłabić je pod względem wytrzymałości a każda zachowa swoją szybkość jaką ma teraz, widzieliście ile osób teraz miało problemy z oponami bo każdy po 1/2 sezonie wiedział że tutaj tylko wyścigi na 1 pit mają sens i są problemy ale uparcie przy 1 picie a dlaczego bo 2 pity to szybszy pierwszy a nie tułanie do 25 okr a czemu tułają bo jak zjadą szybciej bo na 2 pity będą za wolniejszymi a to wyprzedzanie zwłaszcza przy równych bolidach nawet przy innych oponach i ich stanu jest trudne i niech to naprawią a nie robią nowe opony i jeszcze kolor ciulowy, wycofać twarde i dać kolor pomarańczowy na deszczówki tak jak kiedyś i niebieskie będą hyper miękie i koniec ale lepiej osłabić a nie robić cudawianki, w monaco i tak pojadą na 1 pit na hyper miekich pojadą do czasu aż ci za nimi nie zjadą a jeśli nie zjadą to do 65 okr mogą cisnąć ...


avatar
Fanvettel

12.11.2017 22:12

0

Coraz gorsze nazwy tych opon. Powinni jakis zespol przyjąć a nie znowu nowe opony.


avatar
TomPo

12.11.2017 23:30

0

Powinni wywalic twarde, ktore juz odeszly do lamusa i te ca sa pozmieniac nazwy znow na miekkie, srednie, twarde. Dodawanie tych przedrostkow prowadzi do nikad i kolory sie koncza.


avatar
veterynarz

12.11.2017 23:47

0

@4 Ryknąłem ze śmiechu, dzięki! Komentarz Tygodnia.


avatar
RB2017

13.11.2017 15:37

0

7@ Najtwardsza będzie sraczkowata nie długo albo naj miekką xD No ciekawe jaki kolor dadzą następnej


avatar
Spargus

13.11.2017 21:46

0

te nazwy kojarzą mi się z jakąś taką "amerykańskością", wszystko musi być większe, lepsze, bardziej. Podwójnie powiększony itd. Ale podobała mi się propozycja w jednym z komentarzy na fb, żeby nazwać te opony "fluffy" :) Chciałbym usłyszeć Brundle'a mówiącego coś w stylu: "Hamilton has just put on a brand new set of pink-marked fluffy tyres" :D A tak na poważnie, nie mogliby przesunąć o jeden tych stopni twardości? tak żeby najtwardsza nazywała się super twarda? Zamiast pięciuset odmian miękkiej...


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu